Tuhanded inimesed ja tuhanded osad tulevad kokku, et luua iga Defender. Deniz Yetkin hoiab seda kõike õigel teel.
Deniz tagab, et iga Defenderi tootepere uus arendus tarnitakse õigeaegselt õige kvaliteediga ja õige hinnaga. JLR nimetab seda sõidukiprogrammide protsessiahela juhiks.
See on suur töö, kus inimesed Ühendkuningriigis, Slovakkias ja Ungaris töötavad koos sõidukistrateegia, disaini, arenduse ja turuletoomise eesmärkide saavutamiseks. Ja see pole veel kõik: Deniz jälgib ka viit meeskonda, kes keskenduvad Defenderi ohutusele, istmetele, salongile, ustele/klaasidele ja kokpitile/kliimale.
Deniz töötab igal sammul uuestisündinud 4x4 ikooni kallal. „Alates esialgsest projekteerimisetapist teen tihedat koostööd insenerimeeskonnaga, et tagada toote uuenduslikkus, aga ka kõrgeimate kvaliteedi- ja töökindluse standardite vastamine.
"Annan oma panuse põhjalikesse inseneriprotsessidesse, nii et iga disaini aspekti uuritakse põhjalikult. See hõlmab katsetootmise etappide jälgimist, probleemide lahendamist, kui need tekivad, ja disaini viimistlemist, et see vastaks Defenderi kaliibriga sõidukile seatud rangetele standarditele."
Pärast seda tuleb proovitootmine ja lõpuks seeriatootmine. Ja Denizile on veel rohkem.
"Minu roll hõlmab ka eelarvete, tööriistade, projekteerimis- ja arenduskulude ning osade hinna haldamist, et tagada iga Defenderi projekti üldine edu ja jätkusuutlikkus."
Enne Defenderis töötamist oli ta tarnijate kvaliteedi projektijuht, seejärel elektrotehnika kvaliteedijuht, kes juhtis mitmekülgset ülemaailmset meeskonda, kes töötas tarkvara, teabe- ja meelelahutussüsteemi, täiustatud juhiabisüsteemide ja elektrijaotussüsteemide kvaliteedi kallal.
Denizi kümme aastat JLR-is on andnud talle sügava armastuse Defenderi vastu. "Selle ainulaadne segu luksusest ja töökindlusest kõlab minu meelest. Seikluslikkust ja usaldusväärsust ühendava sõiduki loomine pole lihtsalt töö, vaid ka tohutu rahulolu allikas."
Nagu paljud tema kolleegid, lükkab ta ümber igasuguse idee, et see on meeste meeste jaoks loodud auto.
„Defenderi segu seiklusest ja luksusest kõlab minus isiklikul tasandil, kuna see ületab traditsioonilised soonormid.
"Minu roll arendusprotsessi kujundamisel tagab, et Defender peegeldab mitmekesise publiku eelistusi – sealhulgas naisi, kes hindavad nii seiklusi kui ka rafineeritud sõitu."
Üks näide, millele Deniz viitab, on funktsioon Auto Access Ride Height, mis on loodud Defenderisse sisenemise ja sealt väljumise hõlbustamiseks. "Ma armastan seda omadust eriti naisena.
"Olen pühendunud toodete loomisele, mis kajastuvad paljude inimestega, ja see läbimõeldud erinevate vajaduste arvestamine on näide Defenderi meeskonna kaasamisest."