Tuhanded inimesed ja tuhanded osad tulevad kokku, et luua iga Defender. Deniz Yetkin hoiab seda kõike õigel teel.


Deniz tagab, et iga Defenderi tootepere uus arendus tarnitakse õigeaegselt õige kvaliteediga ja õige hinnaga. JLR nimetab seda sõidukiprogrammide protsessiahela juhiks.


See on suur töö, kus inimesed Ühendkuningriigis, Slovakkias ja Ungaris töötavad koos sõidukistrateegia, disaini, arenduse ja turuletoomise eesmärkide saavutamiseks. Ja see pole veel kõik: Deniz jälgib ka viit meeskonda, kes keskenduvad Defenderi ohutusele, istmetele, salongile, ustele/klaasidele ja kokpitile/kliimale.

Defenderi ülemine külgvaade
Defender juhiistme külgvaade

Deniz töötab igal sammul uuestisündinud 4x4 ikooni kallal. „Alates esialgsest projekteerimisetapist teen tihedat koostööd insenerimeeskonnaga, et tagada toote uuenduslikkus, aga ka kõrgeimate kvaliteedi- ja töökindluse standardite vastamine.


"Annan oma panuse põhjalikesse inseneriprotsessidesse, nii et iga disaini aspekti uuritakse põhjalikult. See hõlmab katsetootmise etappide jälgimist, probleemide lahendamist, kui need tekivad, ja disaini viimistlemist, et see vastaks Defenderi kaliibriga sõidukile seatud rangetele standarditele."


Pärast seda tuleb proovitootmine ja lõpuks seeriatootmine. Ja Denizile on veel rohkem.


"Minu roll hõlmab ka eelarvete, tööriistade, projekteerimis- ja arenduskulude ning osade hinna haldamist, et tagada iga Defenderi projekti üldine edu ja jätkusuutlikkus."


Enne Defenderis töötamist oli ta tarnijate kvaliteedi projektijuht, seejärel elektrotehnika kvaliteedijuht, kes juhtis mitmekülgset ülemaailmset meeskonda, kes töötas tarkvara, teabe- ja meelelahutussüsteemi, täiustatud juhiabisüsteemide ja elektrijaotussüsteemide kvaliteedi kallal.


Denizi kümme aastat JLR-is on andnud talle sügava armastuse Defenderi vastu. "Selle ainulaadne segu luksusest ja töökindlusest kõlab minu meelest. Seikluslikkust ja usaldusväärsust ühendava sõiduki loomine pole lihtsalt töö, vaid ka tohutu rahulolu allikas."

Defender triivib kõrbes

Nagu paljud tema kolleegid, lükkab ta ümber igasuguse idee, et see on meeste meeste jaoks loodud auto.


„Defenderi segu seiklusest ja luksusest kõlab minus isiklikul tasandil, kuna see ületab traditsioonilised soonormid. 


"Minu roll arendusprotsessi kujundamisel tagab, et Defender peegeldab mitmekesise publiku eelistusi – sealhulgas naisi, kes hindavad nii seiklusi kui ka rafineeritud sõitu."


Üks näide, millele Deniz viitab, on funktsioon Auto Access Ride Height, mis on loodud Defenderisse sisenemise ja sealt väljumise hõlbustamiseks. "Ma armastan seda omadust eriti naisena.


"Olen pühendunud toodete loomisele, mis kajastuvad paljude inimestega, ja see läbimõeldud erinevate vajaduste arvestamine on näide Defenderi meeskonna kaasamisest."

ROHKEM Defenderi LUGUsid

enesekindlate naiste toetamine

NAISED VÕIMATU OMAKS

Tähistage Defenderiga kartmatuid naisi, kes võtavad omaks võimatud.
Emma Kowalczuki profiilifoto

INSENERILINE HARMOONIA

Elektromagnetika peatüki juhina juhib Emma asjatundlikest inseneridest koosnevat meeskonda, kes kasutab arvutisimulatsioone, et tagada traadita tehnoloogia harmoonia.
Ceri Batemani profiilifoto

TULEVIKKU SKULPTERIMINE

Ceri ühendab Defenderi eripärase välimuse selle jõudluse ja vastupidavusega. Tema mõju Defenderile on näha kaunilt kujundatud esituledes.

Avastage Defenderit

Pargitud auto kõrbes

Defender 130

Oma klassi parim ruum kuni kaheksale reisijale koos kolmanda istmereaga.
Pargitud auto külgvaade roheluses

Defender 110

Suurem ruum seitsme istme ja kolmanda rea ​​võimalusega.
Pargitud auto külgvaade

Defender 90

Valige viie või kuue istekoha vahel.
Defenderi külgvaade

Defender HARDTOP

Saadaval viie, kuue või seitsme istmega kahe kerega.