ALLALAADIMINE EBAÕNNESTUS, MIDA TEHA
Te saate autot tavapäraselt kasutada. Ebaõnnestunud allalaadimine ei mõjuta Teie auto funktsionaalsust. Palun võtke ühendust Land Roveri klienditeenindusega või oma kohaliku edasimüüjaga ja probleemile leitakse lahendus.
MA JÄTSIN UUENDUSE VAHELE, KUID SOOVIKSIN SEDA NÜÜD. MIDA TEHA
Uuenduse leiate auto puuteekraani menüüst ‘Settings’ > ‘All settings’ > ‘Software update’ > ‘Check for update’. Kui uuendus on saadaval, kuvatakse hüpikaken, mis annab võimaluse uuenduse allalaadimiseks ja paigalduseks. Kui soovite, võite külastada oma kohalikku Land Roveri edasimüüjat, kes juhendab Teid uuenduste tegemisel.
KAS TEISTEL INIMESI SAAB TAKISTADA TARKVARAUUENDUSI TEGEMAST?
Jah, tarkvarauuenduste tegemiseks saate autole määrata PIN-koodi. Selle tegemiseks, valige ‘Settings’ > ‘All Settings’ > ‘Software update’ ja seejärel luku ikoon.
MIKS EI SAADETUD INCONTROL TOUCH PRO UUENDUSE MÄRGUANNET?
InControl Touch Pro uuendusteks on vajalik Wi-Fi ühendus või autosse paigaldatud SIM-kaart. Kontrollige, kas Teie isiklik SIM on paigaldatud ja töötab korrektselt. Võite ka külastada oma kohalikku Land Roveri edasimüüjat, kes juhendab Teid uuenduste tegemisel.
PAIGALDAMINE EBAÕNNESTUS, MIDA TEHA?
Kui Teie autol on pärast uuendamist probleeme taaskäivitumisega, võtke palun ühendust maanteeabi või oma kohaliku Land Roveri edasimüüjaga ja probleemile leitakse lahendus.
KAS TARKVARA SAAB UUENDADA VÄLJASPOOL KODURIIKI?
Jah. Lisanduda võivad rändlustasud sõltuvalt Teie autosisesest andmesidepaketist.
KAS TARKVARAUUENDUSE PAIGALDUSEKS ON VAJALIK INCONTROLI KONTO?
Ei, tarkvarauuenduste paigaldamiseks ei ole InControli kontot vaja.