Uue Range Roveri perekond jätkab uute tehnoloogiate pakkumise toel viimase viie aastakümne jooksul tuttavaks saanud rajal, pakkudes nüüd veelgi rikkalikumat mugavust, tõhusust, kvaliteeti ja ohutust. Tõelise tänapäevase luksuse saavutamiseks on uued funktsioonid viimase detailini läbimõeldult integreeritud, hõlpsasti kasutatavad ja äärmiselt asjakohased.
Justė Jarušė, Jaguar Land Roveri Baltikumi juht, ütles: „Uus Range Rover on kõige arenenum Land Rover, mis on eales loodud. Meie uuelt luksusklassi lipulaevalt leiab hulga tehnoloogiaid, mis on loodud veelgi enam esile tõstma sõiduelamuse igat aspekti. Uus Range Rover pakub igal hetkel parima omamis- ja sõidukogemuse tagamiseks tipptasemel ühenduvust ja kõige uuemaid tehnoloogiaid, alates luksuslikest vedrustussüsteemidest kuni esituledeni, mis kasutavad teeolude mõistmiseks ja auto ennetavaks ettevalmistamiseks eHorizoni andmeid.”
Intuitiivne Pivi Pro meediasüsteem
Uus Range Rover viib Land Roveri auhindu võitnud Pivi Pro multimeediasüsteemi seni suurima puutetundliku ekraani toel uuele tasemele. Elegantse disainiga kumer 13,1-tolline hõljuv ekraan ilmestab interjööri õhulisust ja võimaldab juhtida intuitiivselt kõiki sõiduki peamiseid funktsioone. Süsteem kasutab võimalikult mugava ja lihtsa kasutajakogemuse pakkumiseks nutitelefonidest inspireeritud tehnoloogiaid.
Uus keskekraan pakub esmakordselt Land Roveri mudelites ekraani puudutamisel haptilist tagasisidet, tänu millele ei pea juht enam ekraani kasutamiseks silmi teelt pöörama, muutes sedasi Pivi Pro veelgi intuitiivsemaks ja turvalisemaks. Tänu kohandatavale koduekraanile saavad sõidukis viibijad 90 protsendile funktsioonidest ligi kõigest kahe puudutusega, samas kui tuttavad puuteliigutused aitavad menüüdes lihtsalt ringi liikuda.
Täiustatud süsteem pakub kaht eelpaigaldatud eSIM-kaarti, mis tagavad SOTA-uuenduste võimalikult kiire lõpule viimise, ilma et selleks tuleks teistele rakendustele pakutavat võrgukiirust häirida.
Täiuslikult integreeritud nutitelefon
Uus Range Rover pakub nutitelefoni rakenduste kasutamiseks juhtmevaba Apple CarPlay® ja Android Auto™ lahendust, seega pole telefoni autoga ühendamiseks vaja ühtegi tülikat juhet. Nutitelefonide jaoks on muidugi olemas ka Range Roveri võimas 15 W juhtmevaba laadimisdokk, mis asub keskkonsoolis ja on piisavalt suur, et mahutada ka kõige suuremaid nutitelefone.
Samuti saab aktiivse jahutussüsteemiga juhtmevaba laadija abil laadida kõiki Qi-ühilduvusega seadmeid. Parima kõnede kvaliteedi tagamiseks on sõitjateruumis ka sisse-ehitatud signaalivõimendaja.
Ühenduvuse tagamiseks on autos igale reisijale oma pistik – ühtekokku kuni 8 USB-C pesa. Tagumisel istmereal istuvad reisijad saavad 60 W USB-C pesa kaudu laadida ka oma sülearvutit ning Wi-Fi Hotspot võimaldab auto loodud võrku ühendada korraga kuni kaheksa seadet.
Digitaalsed projekteerimise funktsiooniga leedesituled
Uuel Range Roveril tagavad parima valgustuse efektiivsed ja võimekad täisleedtuled, mille parimaks näiteks on uued kõrglahutusega digitaalsed esituled – valgusvihk ulatub kuni 500 meetri kaugusele.
Erakordselt detailse disaini, Range Roveri tuntud päevatulede (DLR), tippklassi suunatulede, kohanduvate kaugtulede ja projektsioonitehnoloogia koostöös on tegu kõige arenenumate esituledega, mida Land Rover kunagi on pakkunud.
Kohanduv esivalgustus kasutab dünaamilise valguse projektsiooni tehnoloogiat, et optimeerida lähitulesid ja kujundada valgusvihku vastavalt sõidutingimustele, võttes arvesse sõiduki kiirust, sõidukeskkonda ja liiklustingimusi. Igas esitules on 1,2 miljonit individuaalselt juhitavat digitaalset mikropeegelseadet (DMD) – rohkem kui kunagi varem – võimaldades kohanduval kaugtulel heita teele kuni 16 nutikalt juhitud varju. Tehnoloogia eesmärgiks on aidata vältida teiste juhtide pimestamist, tagades samas Range Roveri klientidele alati parima nähtavuse.
Nutikad tuled kasutavad eHorizoni navigatsiooniandmeid, et „näha” eesolevat teed ja kurve, nurgataguseid ning tuvastada varakult ristmikke. Need andmed kombineeritakse sõiduki kiirus- ja roolianduritest pärit infoga, et valida kõige paremini sobivaim režiim – Maakoht, Linn, Maantee või Rasked ilmastikutingimused – ja kohandada valgusvihu vastavalt sellele.
Kaugjuhitav parkimisabi
Uus Range Rover hoolitseb juhtide eest paremini kui kunagi varem ja kaugjuhitav parkimisabi Remote Park Assist viib mugavuse täiesti uuele tasemele. Uue parkimisabiga saab Range Roverit kitsastest parkimiskohtadest sisse ja välja juhtida, ilma et juht peaks selleks ise autosse istuma. See on seega suurepärane lahendus kitsastel tänavatel või parklates.
Autojuhid saavad süsteemi Pivi Pro kaudu aktiveerida ning valida, millist parkimiskohta soovitakse kasutada. Seejuures toob süsteem esile kitsad parkimiskohad, mis sobivad ainult Remote Park Assistile. Seejärel saab juht parkimise ajaks autost väljuda, kasutades auto juhtimiseks Remote pulti. Süsteem on loodud töötama juhist kolme meetri raadiuses, seega parkimise ajal saab juht mugavalt auto kõrval seista.
Remote Park Assist täiustab viimase põlvkonna parkimisabi (Park Assist), mis suudab uut Range Roverit parkida automaatselt risti ja paralleelselt. Varasemast veelgi intuitiivsem süsteem kasutab 12 ultrahelisensorit ja nelja ruumilist kaamerat, et kõige sobivamad parkimiskohad üles leida. Süsteem suudab sõita kuni 30 km/h ja kõik sobivad parkimiskohad kuvatakse juhile valiku tegemiseks mugavalt kesksel puuteekraanil.
Olemasolevatele turvafunktsioonidele tuginev tagumine kokkupõrkemonitor koos reisijate kaitsefunktsiooniga kasutab kuni 70 m raadiuses kokkupõrkeohu tuvastamiseks eesmisi ja tagumisi radareid ja hoiatab ohu korral reisijaid enne sõiduki ettevalmistamist potentsiaalseks kokkupõrkeks.
Turvalisuse tõstmiseks kasutatav Driver Assist Pack sisaldab standardvarustuses kohanduvat kiirushoidikut koos rooliabiga, juhi seisundi jälgimise süsteemi, pimenurga jälgimise süsteemi ja tagumist liiklusmonitori. Juhi seisundi jälgimise süsteem suudab uue Range Roveri peatada, kui juht teatud hulgale audiovisuaalsetele märguannetele ei reageeri. Nutikas tehnoloogia tuvastab, kas juhi käed on roolil ja tagab ka sõidukit peatades ohutuse.