Legendaarne 4x4 on tagasi – fännide rõõmuks ilmub valikusse klassikaline Defender V8 mootoriga

klassikaline Defender V8 mootoriga
  • Classic Defender V8, loojaks Works Bespoke, on järjekordne peatükk klassikalise Defenderi ajaloos.
  • Unikaalne uus teenus esindab isikupärastamise ja taastamise täielikku tippu, tootjaks Land Rover Classic Works Bespoke.
  • Täielikult taastatud Classic Defender V8 peegeldab iga kliendi isikupära, selleks kasutatakse laia materjalivalikut, sise- ja välisvärvide kombinatsioone, viimistlusi, tarvikuid ja täiendusi.
  • Works Bespoke'i poolt loodud klassikaline Defender V8 jõuab esimest korda avalikkuse ette septembris Goodwood Revivali autofestivalil.

Land Rover Classicu loo järgmine peatükk on alanud – Works Bespoke toob turule Classic Defender V8. Laiendades Land Rover Classicu restaureerimisteenuste valikut, hakkab Works Bespoke tarnima täiesti ainulaadseid sõidukeid, võimaldades kõigil soovijatel viia ellu ettekujutus klassikalisest Defenderist, esindades ühtlasi isikupärastamise kõige kõrgemat tippu.

Valikus on 90 ja 110 kerega Defenderid ning kliendid saavad koostada oma unistuste klassikalise Defender V8, kasutades uut digitaalset Land Rover Classicu konfiguraatorit või küsides nõu pühendunud Classic Worksi spetsialistidelt Ühendkuningriigis Coventrys või Saksamaal Essenis.

Iga Works Bespoke'i Classic Defender V8 on Land Rover Classicu asjatundlike inseneride sadade tundide hoolika töö tulemus. Iga sõiduki aluseks on doonorsõiduk, mis on toodetud aastatel 2012–2016 ja mille on välja valinud spetsialistidest koosnev meeskond. Sõiduk ehitatakse täielikult ümber kuni kõige peenemate võimalike detailideni. Värske inseneritöö ja täiustused tagavad, et kliendid saaksid olla kindlad sõiduki pikaealisuses, tugevuses ja püsivas kvaliteedis.

Classic Defender V8 jõuallikaks on ehtne Land Roveri 405 hj 5,0-liitrine V8 bensiinimootor. Kasutades sama mehaanilist valemit nagu Land Rover Classic Islay Editioni ja Trophy sõidukitel, on võimas V8 mootor ühendatud kaheksakäigulise ZF automaatkäigukastiga, et tagada pingutusteta jõudlus, mida toetab majasiseselt valmistatud vedrustus, mille seadistused on välja töötatud pidades silmas optimaalset teelpüsivust ja sõidumugavust.

Land Rover Classicu direktor Paul Barritt: „Works Bespoke'iga anname klientidele võimaluse luua täiuslik Classic Defender V8 – sõiduk, mis sobib täpselt nende elustiiliga. Iga sõiduk on armastusega loodud ning selle isikupärastamisel vastavalt omaniku soovitud spetsifikatsioonidele on ainsaks piiriks loovus. Works Bespoke'i kliendid saavad võrreldamatu kogemuse, luues algusest lõpuni oma ülima klassikalise Defender V8.“

klassikaline Defender V8 mootoriga

Isikupärastatud välimus

Works Bespoke'i disainiprotsessi iga samm on isikupärastatud laia valiku värvide ja viimistlustega, mis sobituvad iga elustiiliga, seest ja väljast. Välisvärvi puhul saavad kliendid ajatuks välisviimistluseks valida oma unistuste tooni, olgu see siis mõnest Heritage’i, Contemporary, Premiumi või SV Metallicu paletist või valida lõpuni eritellimusel valmistatud tooni koos näidisteenusega. Katust saab nii samas toonis kerevärviga kui ka kontrastse viimistlusega, näiteks Limestone – hiljutise Islay Editioni katusevärv.

Isikupärastada saab palju enamat kui kerevärvi, nii pakutakse võimalust viimistleda paljusid välisdetaile, tagades ühtlasi, et tulemus sobib ideaalselt kliendi ja tema vajadustega. Valikus on Heritage’i, Standardi või Adventure’ iluvõred koos kirjaga kapotil, ukselingid ja hõbedased või mustad kinnitused, mis kuuluvad Silver või Black pakettide juurde.

Saadaval on 16-tollised Wolfi veljed või 18-tollised Sawtoothi valuveljed, esimesed on viimistletud kas musta või Limestone’I tooniga. Lisaks on saadaval astmelauad, erinevad tarvikud, sealhulgas katuseraam, ekspeditsioonipuur, redel ja vints neile, kes seiklevad teedeta maastikul üha kaugemale. Kõige tipuks saavad klassikalise Defender V8 kliendid valida ka katusele paigaldatava klassikalises stiilis prožektorite komplekti või katusele paigaldatud leed-valgustiriba.

Nagu ka varasematel Classic Defender V8 mudelitel, on igas Works Bespoke'i sõidukis standardvarustuses moodsad leed-esituled, mis tagavad parema nähtavuse kõigis tingimustes. Saadaval on valgustuse paketid Heritage või Crystal, lisades sõidukile eristuvalt klassikalisi või kaasaegseid detaile.

klassikaline Defender V8 mootoriga

Detaile rõhutav interjöör

Interjöör on äratuntavalt klassikaline Defender, see on taaselustatud ja meisterdatud vastavalt kliendi soovitud spetsifikatsioonidele. Hoolikalt valitud kaasaegsed funktsioonid teevad klassikalise Defenderi võimalikult kasutajasõbralikuks.

Käesõbralik ja intuitiivne käiguvalits juhib automaatkäigukasti, samas kui luksuslik nahk katab istmeid, aga seda leidub ka uste-, lae- ja armatuurlaua viimistluses, mille juures on kasutatud ühte viiest monotoonsest või kaheksast kahetoonilisest valikust. Valida saab erakordselt mugavad Premiumi istmed, samas on saadaval ka toetavad Recaro istmed, mille kõik elemendid on viimistletud kõige kõrgemate standardite kohaselt.

Läikmustas keskkonsoolis torkab silma Land Roveri klassikaline teabe- ja meelelahutussüsteem, mis tänu 3,5-tollisele puuteekraanile ühendab endas originaalse ekraani ja esipaneeli kaasaegsete funktsioonidega, nagu satelliitnavigatsioon, DAB-raadio ja Bluetooth.

Kliente julgustatakse kasutama uut Classic Defender V8 konfiguraatorit, et viia end kurssi laia valiku võimalustega enne konsulteerimist Land Rover Classicu tooteekspertidega, et oma sõidukit veelgi rohkem isikupärastada

Neile, kes soovivad maanteel või maastikul liikudes oma valikuvõimalusi avatuna hoida, sisaldab Adventure pakett katusetelki ja redelit, saadaval on ka Ply Guys Camper Conversion, mis teeb sõitjateruumi tagumise osa eritellimusel valminud eluruumiks.

klassikaline Defender V8 mootoriga

Tehnilised näitajad

Hoolikalt valitud doonorsõidukid on toodetud aastatel 2012–2016, kõik sõidukid on Works Bespoke’i tööna varustatud vabalthingava 5,0-liitrise V8-ga, mis arendab 405 hobujõudu ja 515 Nm pöördemomenti. Võimsus edastatakse ratastele kaheksakäigulise ZF-i automaatkäigukasti ja nelikveosüsteemi kaudu, pakkudes igapäevast sõidumugavust ja erakordset võimekust.

Kõik Works Bespoke’i Classic Defender V8 sõidukid torkavad silma kõrgekvaliteediliste komponentide kureeritud valiku poolest, nagu näiteks jõudlusele keskendunud nelja kolviga Alcon pidurid, esimesed kettad 335 mm ja tagumised 300 mm. Need annavad suurepärase pidurdustõhususe, mis sobib sõiduki sirgjoonelise sõiduiseloomuga. Vedrustuspakett Defender Suspension Upgrade Kit koos täiustatud Eibachi vedrustuse ja kere kõikumist vähendavate komponentide ning Bilsteini amortisaatoritega tagavad suurepärase mugavuse ja jõudluse nii maanteel kui ka maastikul.

Seiklejatele, autoentusiastidele ja kollektsionääridele loodud Works Bespoke'i Classic Defender V8 hinnad algavad 190 000 naelsterlingist (lisandub käibemaks) neljakohalise 90 Station Wagon puhul ja 199 000 naelast (lisandub käibemaks) viiekohalise 110 Station Wagon puhul. Seitsmekohaline 110 Station Wagon on saadaval alates 204 000 naelast, millele lisandub käibemaks.

Works Bespoke'i Classic Defender V8 tuuakse avalikkus ette 6.–8. septembril Goodwood Revivali autofestivalil. Potentsiaalsed kliendid ja innukad Classic Defenderi fännid saavad näha sõidukit ja kohtuda Land Rover Classicu meeskonnaga.

klassikaline Defender V8 mootoriga