• Suure jõudlusega kangelane: uus Defender OCTA on kõige dünaamilisem Defender, mis eales
loodud, tal on võrreldamatu jõudlus nii maanteel kui ka maastikul.
• Otsustav jõudlus: kõigi aegade võimsaimal Defenderil on 4,4-liitrine Twin Turbo kerghübriidne
V8, mis toodab 635 hj ja kuni 750 Nm pöördemomenti ning kiirendab 0–100 km/h vaid 4
sekundiga.
• Nutikas vedrustus: 6D Dynamics koos kaldenurga ja kerekalde juhtimisega ning põhjalikult
ümbertöötatud šassii komponendid võimaldavad mängu muutvat jõudlust väga erinevatel
pinnakatetel ja tingimustes.
• Spetsiaalsed režiimid: täiesti uus OCTA režiim – esimene jõudlusele keskendunud
maastikurežiim Defenderil – avab täieliku maastikusõiduvõime, lisaks on spetsiaalne
mitteblokeeruv pidurdus ja täisvõimsusel kohaltvõtt.
• Eksklusiivne spetsifikatsioon: uus Defender OCTA Edition One sisaldab esimese tootmisaasta
jaoks hoolikalt valitud spetsifikatsioone koos uute eksklusiivsete värvivalikute ja Chopped
Carbon Fibre detailidega
• Dünaamiline debüüt: Uue Defender OCTA avalik maailma esmaesitlus ja dünaamiline debüüt
leiavad aset Goodwoodi kiirusfestivalil (11.–14. juuli).
Tutvustame Briti algupärase seiklusmargi Defender uut kangelast: see on uus Defender OCTA. Kõige karmim, võimekam ja luksuslikum mudel pidurdamatus 4x4 perekonnas, mis viib Defender 110 võimekuse enneolematule tasemele.
OCTA, mille jõuallikaks on 4,4-liitrine Twin Turbo kerghübriidne V8 mootor, on kõigi aegade kõige ekstreemsem ja võimsam Defender: 635 hj ja 750 Nm pöördemomenti võimaldab kiirendada 0–100 km/h 4 sekundiga. Põhjalikult muudetud šassii komponendid koos uuenduslike tehnoloogiatega, sealhulgas 6D Dynamics vedrustus, tagavad dünaamilise võimekuse tõstmise uutesse kõrgustesse.
Välimus on julgem ja karmim kui kunagi varem ning selgelt eristuva iseloomuga. Sõidukõrgust on tõstetud, hoiakut ja rattakoopad laiendatud, et tagada uskumatu võimekus. Uuendatud kaitserauad tagavad paremaid lähenemis- ja väljumisnurki, samas kui tugev põhjakaitse annab juhtidele kindlustunde, et jätkata seiklust ka ebatasasel maastikul. Ja ta sukeldub sügavamale kui ükski seeria-Defender enne teda, olles suuteline läbima kuni ühe meetri sügavust veetakistust.
Defenderi tegevdirektor Mark Cameron ütles: „Uue Defender OCTAga suutsime avada Defenderi täieliku potentsiaali. See on laia võimekuse määratlus ja tunnistus sellest, mida suudame inseneriosakonna kõige paremaid tehnoloogiaid ja talente kaasates saavutada. Oma võimsa V8 mootori, murrangulise 6D Dynamics vedrustustehnoloogia, oivaliste viimistluste ja ainulaadsete detailidega on see haruldane, uskumatult sitke ja olemuselt ihaldusväärne.“
Uue Defender OCTA nimi tuleneb planeedi kõige tugevamast ja ihaldusväärsemast mineraalist – teemandist – ning oktaeedrist, mis annab teemandile eristuva välimuse ja vastupidavuse. Oktaeeder inspireeris ka uut signatuurgraafikat, mis tähistab OCTAt kui Defenderi lipulaeva – tugev ja vastupidav, kuid samas silmatorkav, haruldane ja ihaldusväärne.
Defender OCTA karmi luksust iseloomustab Defender OCTA Edition One, mis on saadaval esimesel tootmisaastal. Sellel on hoolikalt valitud spetsifikatsioon, see on viimistletud eksklusiivse uue Faroe Green kerevärviga, sellel on Khaki ja Ebony UltrafabricsTM PU interjöör, uued Chopped Carbon Fibre detailid ja 20-tollised universaalrehvidega valuveljed.
Võrreldamatu jõudlus
Uus Defender OCTA toob Defenderile ennekuulmatu jõudluse. 635-hobujõuline 4,4-liitrine Twin Turbo kerghübriidne V8 mootor on ühendatud kaheksakäigulise automaatkäigukastiga, koos kõrge ja madala käiguvahemikuga. See on kõigi aegade kõige võimsam ja ekstreemsem Defender. Uus Defender OCTA saavutab kiiruse kuni 250 km/h, kui see on varustatud 22-tolliste valuveljede ja lamellrehvidega.
750 Nm pöördemomendiga (kuni 800 Nm Dynamic Launch režiimis) ja häälestatud nii, et see sobiks sõiduki silmapaistvate maastikusõiduomadustega, suudab uus Defender OCTA kiirendada 0-100 km/h 4 sekundiga, samas kui tipppöördemoment on saadaval alates kõigest 1800 pöördest minutis kuni peaaegu 6000 pöördeni minutis.
Uskumatu võimekus ja vastupidavus
Uue Defender OCTA dünaamilised võimalused on laialdasemad, kui ükski Defender on varem saavutanud, kuna esmakordselt on Defenderis kasutusele võetud hüdrauliliselt ühendatud 6D Dynamics vedrustustehnoloogia koos ulatuslike riistvara ja geomeetria muudatustega.
Defender OCTA istub 28 mm kõrgemal ja selle rööbet on laiendatud 68 mm võrra. Tagamaks võrreldamatut enesekindlust ja juhitavust mis tahes maastikul, nii maksimaalse rataste artikulatsiooniga maastikul kui ka vähendatud kaldumisega maanteel, sisaldavad muudetud vedrustuse komponendid pikemaid ja tugevamaid õõtshoobasid ning ainulaadseid aktiivseid amortisaatoreid koos eraldi akumulaatoritega. OCTAl on ka täiustatud 400 mm eesmised pidurikettad koos Brembo pidurisadulatega ja seni kõigist Defenderitest kiireim rooli ülekanne, mis tagab kohese ja täpse reageerimise.
JLR SVO direktor Jamal Hameedi ütles: „Meie tippjõudluse eksperdid on saavutanud Defender OCTA-ga võimatut, töötades viimase kolme aasta jooksul väsimatult, et luua kõige võimekam Defender, mis eales tehtud – olenemata sellest, millisel pinnal sõitmist sellega nautida. Nad on kogu sõidukis komponente ümber teinud tagamaks, et Defender OCTA on ideaalne kaaslane kordumatuteks seiklusteks kõikjal planeedil.
Täiustatud hüdrauliliselt ühendatud pidevalt muutuvate poolaktiivsete amortisaatorite võrgustik välistab maanteel praktiliselt vajumise ja kere kaldumise ning 6D Dynamics süsteem aitab saavutada Defenderi jaoks enneolematut mugavust ja rafineeritust.
Uue Defender OCTA kõik võimalused avanevad täiustatud sõidurežiimide kaudu. OCTA suudab automaatselt tuvastada, millisel pinnal sõidetakse ja optimeerida vastavalt oma dünaamilisi sätteid. Lisaks vaikimisi Comfort režiimile pakub Dynamic režiim ülimat jõudlusele keskendunud maanteekogemust, häälestades sõiduki rooli-, gaasi- ja vedrustuse sätteid ühe vajutusega läbipaistvale signatuurlogoga nupule roolil.
Pikalt samale nupule vajutades avatakse OCTA režiim, esimene Defenderi maastikusõidurežiim, mis keskendub jõudlusele. See on spetsiaalselt välja töötatud, et tagada ülim kontroll ja juhi enesekindlus. OCTA režiim võimaldab ka maastikul täisvõimsusel kohalt võtu režiimi Off-Road Launch optimaalseks kiirendamiseks lahtise teematerjaliga kaetud pinnasel. Kombineerituna kõige madalamate veojõukontrolli seadistustega (TracDSC või DSC välja lülitatud) aktiveerib see ka ainulaadse maastiku-ABS-i kalibreerimise, et tagada optimaalne pidurdusvõime ka teematerjaliga kaetud pinnasel.
Tehnilisemate maastikumanöövrite jaoks on juhi käeulatuses Defenderi tuttavad Terrain Response režiimid, mille seas on spetsiifilised seaded liiva, muda ja roobaste, heina, kruusa, lume ja kivide ületamiseks – mida abistavad maastikul sõitmise abivahendid, nagu ClearSight Ground View kaamera, mis teeb kapoti tõhusalt nii öelda läbipaistvaks, et parandada nähtavust ja kindlustunnet teedest eemal.
Enesekindel välimus
Defenderi muljetavaldav kohalolek ja maastikusõidule suunatud fookus on Defender OCTAle andnud uue julge hoiaku. OCTAl on 33-tollise läbimõõduga rehvid, mis on kõigi aegade suurimad seeria-Defenderile paigaldatud rehvid, kusjuures Goodyeari Advanced All-Terrain maastikurehv on välja töötatud spetsiaalselt OCTA jaoks. See nõudis laiendatud rattakoopaid, mis täiendavad maastikusõiduks optimeeritud kere esiosa unikaalse iluvõre disaini, mis võimaldab suuremat õhuvoolu kapoti alla. Lisaks uus tagumine põrkeraud, neljaosaline aktiivne väljalaskesüsteem, tugev põhjakaitse, sealhulgas alumiiniumsulamist esiosa põhjakaitse grafiitviimistlusega ja katmata Phosphor Bronze viimistlusega esi- ja tagadetailid.
Defender OCTA värvipalett sisaldab kahte eksklusiivset uut esmaklassilist metallist viimistlust: Petra Copper ja Faroe Green ning Carpathian Grey ja Charente Grey, samas kui kõigil Defender OCTA mudelitel on kontrastne katus ja tagaluuk Narvik Black läikega. Kliendid saavad oma sõidukit veelgi isikupärastada lisavarustuses saadava matt-kaitsekilega, mis lisab kerele kaitset karmides keskkondades, andes ka huvitava välimuse, mis toob esile auto eristuva silueti ja keeruka pinnatöötluse.
Faroe Green on saadaval ainult Defender OCTA Edition One'i puhul, nagu ka Chopped Carbon Fibre detailid. See väga omanäoline viimistlus, mis sisaldab taaskasutatud materjale, esildub Defenderi kirjal kapotil, kaitsevõre ja kapoti õhutusava ümbruses, lisaks esiistmete seljatoel ja keskkonsooli kujundusel.
Uue Defender OCTA eksklusiivsed lisatarvikud võimendavad disaini ja võimekust, sealhulgas spetsiaalselt selle sõiduki jaoks loodud õhuvõtuava koos Chopped Carbon Fibre detailidega, lisaks vintsi kinnituskomplektile ekstreemsemate maastikuseikluste jaoks.
Kaasahaarav interjöör
Uut Defender OCTAt eristavad interjööri kujunduse osas tehtud spetsiaalsed valikud. Saadaval on kaks ülimalt vastupidavat UltrafabricsTM PU varianti – materjal on 30 protsenti kergem kui traditsiooniline nahk. See istme viimistlus on Defender OCTA Edition One'i standardvarustuses, kahetoonilises Khaki ja Ebony värvides, kootud tekstiili ja redutseeriva viimistlusega.
Defender OCTA standardvarustuses on uus Burnt Sienna poolaniliinnahk koos Ebony toonis KvadratTM tekstiilviimistlusega. Alternatiivina saab mis tahes Defender OCTA varustada UltrafabricsTM PU-ga Light Cloud ja Lunar värvides, või poolaniliinnahaga Iin Ebony toonis.
Defender OCTA esimeses istmereas on täiesti uued Performance Seats istmed, millel on rohkem toetavat polsterdust ja integreeritud peatoed. Defenderi tihedat seost muusikaga tõstab esile kaasahaarav Body and Soul Seati helitehnoloogia – esmakordselt saadaval Defenderis.
Body and Soul Seat helitehnoloogia on välja töötatud koostöös muusikatööstuse ekspertide SUBPACi ja Coventry ülikooliga, võimaldades juhil ja kõrvalistujal muusikat nii tunda kui ka kuulda. Saadaval on ka kuus heaolu-programmi, mis vastavalt eelistustele aitavad sõitjatel lõõgastuda või liikvel olles parandada kognitiivseid reaktsioone.
Uus suure jõudlusega maastikukangelane teeb oma avaliku ja dünaamilise debüüdi 2024. aasta Goodwoodi kiirusfestivalil 11.–14. juulil.