Luksusmaastur Range Rover on turul olnud alates 1970. aasta 17. juunist. Viis aastakümmet hiljem on Range Roverist saanud ihaldusväärsete ja võimekate luksusautode perekond. Mõjuv kombinatsioon disainist, rafineeritusest ja insenerteaduse uuendustest on taganud auväärse koha luksusmaasturite turul.
50-aastase eluea jooksul on Range Rover olnud paljus maailma esimene ja arvukate muljet avaldavate saavutuste looja. See oli esimene püsiva nelikveoga maastur ning 1989. aastal sai Range Roverist maailma esimene mitteblokeeruvate ABS-piduritega varustatud nelikveoline sõiduk. Veidi hiljem, 1992. aastal, oli Range Rover esimene elektroonilise veojõukontrolli (ETC) ja automaatse elektroonilise õhkvedrustusega varustatud nelikveoline auto – just see tagab Range Roveri kuulsa rafineeritud sõidutunde maanteel ja maastikul. 2012. aastal sai uusima põlvkonna Range Roverist maailma esimene maastur, millel on alumiiniumist kerge konstruktsioon, mis muudab auto kergemaks, tugevamaks ja võimekamaks.
Range Rover on ületanud kurikuulsa Darien Gapi; see on esimene auto, mida on Pariisi Louvre´i muuseumis eksponeeritud ja see on võitnud Pariisi-Dakari ralli lausa kaks korda. Ükski teine sõiduk ei ühenda maastikuvõimekust ja maanteejõudlust luksuse, mugavuse ja tarkusega nii, nagu Range Rover.
Pööratava kapoti, eristuva voolujoonelise katuse, poolitatud tagaluugi ja oma tuntud eesmise poritiiva jahutusavadega järgib tänapäeva Range Rover jätkuvalt 1970. aasta mudelit. Selle kuldse juubeliaasta Range Rover on kõige efektiivsem, ühendatum, luksuslikum ja võimekam. Autotööstuse ikooni 50. sünnipäeva tähistamiseks on maailmas saadaval vaid 1970 Range Rover Fifty mudelit, et tunnustada algset Range Roverit, mis loodi 1970. aastal.