• Kaasaegne luksuslik interjöör: värske ilme saanud sõitjateruumist leiab 11,4-tollise kumerast klaasist Pivi Pro meelelahutussüsteemi koos intuitiivsete juhtimisseadmetega.
• Elektriline tõhusus: saadaval on kerghübriid ja pistikhübriid, kusjuures P300e elektriline sõiduulatus on kuni 61 km ja CO2-heitmete tase algab 33 g/km (WLTP).
• Kiirlaadimine: P300e 14,9 kWh aku täitub nullist 80 protsendini kõigest 30 minutiga.
• Ühendatud mugavus: värskeid rakendusi, kaarte, tarkvara ja teenuseid saab alla laadida üle õhu, ilma esindust külastamata.
• Kõikehõlmav nähtavus: Discovery Sport pakub üht kõige põhjalikumat kaameratehnoloogiate komplekti: kaamerad (ClearSight Ground View ja Rear View ning 3D Surround) näitavad auto ümbrust igas suunas ja tagavad ülima kindlustunde.
Land Rover tõi avalikkuse ette uue Discovery Sporti. Uue, kuni seitsmekohalise luksusmaasturi rafineeritud interjöörist õhkuv moodne luksus teeb sõidukist aktiivsete ja kaasaegsete perede vaieldamatu lemmiku.
Uue mudeli interjöör on helge, avar ja õhuline ning nii-öelda staadionistiilis istmetega, mis tagavad optimaalse nähtavuse kõigis kolmes istmereas. Lisaks sellele suurendab lisavarustusena saadav panoraamkatus ruumikuse ja vabaduse tunnet veelgi.
Discovery Sporti sõitjateruumis on uus käiguvalits, mida ümbritseb tumedast anodeeritud alumiiniumist viimistlus ning elegantne kolme kodaraga multifunktsionaalne rool. Rooli viimistluseks on valikus Windsori stiilis nahk ning S- ja SE-mudeliversioonide puhul loomanahavaba kangas. Pivi Pro meelelahutusüsteemi saab seada roolil paiknevate nupuude abil, need aktiveerivad ka virtuaalse häälassistendi.
Sõitjateruumi viimistluses on Discovery Sport S ja Dynamic SE mudelitel valikus kuni kolme värvitooniga DuoLeather viimistlus ning kliendid, kes ei soovi autosse nahka, saavad valida Suedeclothi koos luksuslikult pehme Luxtec-kangaga, mis on valmistatud taaskasutatud polüestermikrokiust.
Dynamic HSE mudeliversiooni sõitjateruumis saab kasutada ka Ebony Windsor nahka, mida rikastavad Lunar Grey kontrastsed istmedetailid. Alternatiivina on valikus DuoTone Light Oyster ja Ebony värvi viimistlus, mis loob sõitjateruumis silmapaistva kahevärvilise atmosfääri.
Kuni 24 võimalust istmete seadmiseks
Discovery Sporti mitmekülgne ja avar interjöör, mis on saadaval kuni seitsme istmekohaga, tagab rohkelt ruumi ja mugavust kõigile ning pakub kuni 24 võimalust istmeid seada. Silmas on peetud praktilisust – teine istmerida on 40:20:40 jaotusega nihutatav ja kokkuklapitav ning kuni 1794-liitrine pagasiruum mahutab kõik spontaanseteks seiklusteks vajaliku. Elektriline tagaluuk teeb pagasiruumi kasutamise eriti lihtsaks.
Discovery Sporti juurde kuuluvad standardvarustusena digitaalne näidikupaneel ja roolile paigaldatud käiguvahetuslabad. Värske ilme saanud ja lihtsustatud keskkonsoolis on uus elegantne 11,4-tolline kumerast klaasist puuteekraan. Kõige uuem Apple CarPlay ja Android Auto toega Pivi Pro multimeediasüsteem on rikastatud pidevalt nähtaval olevate külgribadega, mis võimaldavad kiiret ligipääsu sõiduki peamistele funktsioonidele nagu meedia, helitugevus, kliima ja navigatsioon. Tänu uuele lahendusele on 90 protsenti peamistest funktsioonidest vaid kuni kahe puudutuse kaugusel.
Värske ilme saanud keskkonsoolis on ka rohkem hoiuruumi ja mugavust, näiteks juhtmevaba laadimispesa, muutes Discovery Sporti sõitjateruumi oma klassi üheks kõige praktilisemaks. Praktilisust ja mugavust on sõidukis veelgi: igal istmereal on kasutada kaks USB-C laadijat, teises reas ja pagasiruumis on ka 12V pistik ning kliendid, kes valivad seitsmekohalise mudeliversiooni, võivad arvestada ka kolmanda istmerea USB-C laadijate ja kliimaautomaatikaga.
„Discovery Sport pakub nüüd tänu kõige uuema Pivi Pro kasutuselevõtule kogu perele teedrajavaid tehnoloogilisi funktsioone. Uus minimalistlikum keskkonsool täiendab värskendatud välimust ja loob veelgi avaramad panipaigad. Samal ajal kinnitavad uue mudeli jõuajamite valik, maastikusõidu-tehnoloogiad ja muljetavaldav paindlikkus, et sõiduk on tõesti võimeline toime tulema kõigega, mida pereelus kohata võib,“ sõnas James Sanderson, JLRi elutsükli peainsener.
Arenenud tehnoloogiad
Discovery Sport on varustatud kõige uuemate tehnoloogiatega, näiteks Cabin Air Purification Plus õhupuhastussüsteemiga. Tänu PM2.5 filtreerimisele ja CO2-juhtimisele aitab süsteem parandada kogu pere heaolu ning ka juhi tähelepanuvõimet, jälgides ja kontrollides CO2 taset autos.
Täiustatud süsteemi osaks on ka nanoe X tehnoloogia, mis võitleb haigustekitajate vastu ja aitab sõitajteruumis oluliselt vähendada lõhnu, baktereid ja allergeene, samas kui õhukvaliteedi indeksi (AQI) rakendustehnoloogia võimaldab klientidel jälgida ekraanil välisõhu kvaliteeti nii oma asukohas kui ka sihtkohas.
Discovery Sportil on üks kõige väljapaistvam kaameratehnoloogiate valik. Juhile annavad suurema kindlustunde nii 3D-kaamerad kui ka ClearSight Ground View kaamerasüsteem, mis annavad 11,4-tollisel puuteekraanil ülevaate auto ümber ja all toimuvast. Samuti kuulub mudeli juurde ClearSight Rear View Mirror, mis annab takistusteta vaate sõiduki taha.
Discovery Sport S-il on värvitud lävepakud ning uus kontrastne läikivmust esivõre, millelt leiab Discovery motiivi, Induse hõbedased liistuplaadid ja Bright Atlas Discovery signatuuri.
Dynamic mudelid on veelgi enesekindlama välimusega tänu kontrastsele katusele ja väikestele aktsentidele – nende hulgas on Discovery signatuur, silmapaistev esivõre, lävepakud ja kaitserauad, mis kõik on viimistletud iseloomuliku läikivmusta värvitooniga. Sihikindlat hoiakut rõhutavad läikivmusta viimistlusega detailid kaitseraual ja rattakoobastel, kusjuures eesmiste õhuavade juures on ka Discovery tunnusmärk.
Uued julged lisavarustusena saadavad veljed on läikivmustad 21-tolliseid valuveljed ja 19-tolliseid läikivmustad või teemantkujustusega veljed. Lisaks on mudeli värvivalikusse lisandunud Varesine Blue.
Lai valik jõuajameid
Discovery Sportil on jätkuvalt lai valik tõhusaid pistikhübriid- ja kerghübriidajameid. P300e mudeliversiooni uus akukeemia võimaldab nüüd ainult elektri jõul läbida kuni 47 kilomeetrit – sellest piisab, et sooritada 90% igapäevasõitudest vaid elektriga. WLTP-sertifitseeritud elektriline sõiduulatus on kuni 61 km.
Silmapaistvat elektrilist sõiduulatust annavad pistikhübriidmudelis 1,5-liitrine Ingenium kolmesilindriline turbomootor, elektrimootor ja 14,9 kWh liitiumioonaku. Klientide kindlustunnet suurendab ka kiire ja lihtne laadimine: 0–80% laadimiseks kulub vaid 30 minutit, sest 50 kW laadimine on põhivarustuses.
Pistikhübriidmudeli kõrval on jätkuvalt saadaval P250 ja P200 Ingenium bensiinimootorid ning D200 ja D165 Ingenium diiselmootorid. Mõlema kütusetüübi puhul tagab kerghübriidsüsteem tõhusama start-stopp funktsiooni toimimise, samuti talletatakse aeglustamisel vabanev energia akusse, et kasutada seda ära kiirendamisel – nii suureneb jõudlus ja väheneb kütusekulu.