Jaguar Land Rover on labrador Yogi ja uue Defenderi abil välja töötanud unikaalse 3D-prinditud koera käpa, mis aitab inseneridel hinnata tulevikuautode vastupidavust.
RoboYogi käppa kasutati selleks, et kontrollida tagumise kaitseraua vastupidavust koera transportimisel küüntest tekkinud värvikahjustusele ning tulemused näitavad, et see peab vastu enam kui kümme aastat koerte transportimist. Jaguari ja Land Roveri autod on loodud sõidukiomaniku elustiili silmas pidades.
Riikliku juhtkoerte aretuskeskuse labradori Yogi ülesanne oli hüpata uue Defenderi pagasiruumi ja sealt maha ning iga liigutus salvestati rõhukaardistamise tehnoloogiaga. Andmed võimaldasid meeskonnal võrrelda seda reaalset stsenaariumit RoboYogiga – kuidas keskmise suurusega koer hüppab autosse ja sealt välja ning millist rõhku avaldavad autole koera küüned ja käpad.
Seejärel kasutati üheksa-aastase Yogi käppa vedruga koopia modelleerimiseks ja 3D-printimiseks, lastes küüntel jälgida kontuure ja avaldada kaitserauale ühtlast survet. Vedrudega küüned osutusid ka kulutõhusateks, kuna neid on lihtne välja vahetada.
Jaguar Land Rover on nüüdseks kasutanud elutruud käppa standardse 5000 tsükli kulumiskatseks, mille jooksul RoboYogi kraabib kaitseraua paneeli juhuslikult kümme korda, seejärel lineaarselt ühte külge ja siis protsessi korratakse.
Uus Defender on oma ikoonilise küljehingedega uksega ja lameda tagumise kaitserauaga ideaalne proovikivi koertele autosse saamisel. Teiste Land Roverite pakiruumiava on tavapäraselt poolitatud või ümar.
Uue meetodi töötasid välja Jaguar Land Roveri materjalitehnika eksperdid koos kihtlisandustootmise ja robootikainseneride tiimiga.
Land Rover peab karvaste lemmikloomade mugavust ja turvalisust tähtsaks ning pakub Discovery mudelitele lemmikloomapakette, sealhulgas täiskõrgusega pagasiruumi eraldajat, kummimatti ja veekindlat alusmatti.
Jaguar Land Roveri kihtlisandustootmiskeskuses toodetakse aastas enam kui 80 000 detaili erinevateks rakendusteks, sealhulgas funktsionaalseks prototüüpimiseks, disainimudeliteks ning abivahenditeks ja seadmeteks. Jaguar Land Rover suudab 3D-printida osi autodele XE SV Project 8 abil. See on üks ekstreemseimaid Jaguari sooritusi ja Jaguar on üks esimestest, kes seda kasutab.