Uus Range Rover Velar kehastab moodsat luksust

Uus Range Rover Velar kehastab moodsat luksust
  • Moodne luksus: Eristuv, puhta joonega ja nüüd veelgi kõrgetasemelisem

  • Uus põlvkond: Velaris tõuseb esile Pivi Pro teabe- ja meelelahutustehnoloogia kõige arenenum versioon, millel on üks tipptasemel 11,4-tolline kumer klaasist puuteekraan

  • Rahulik sujuv sõit: Täiustatud veermik tagab rahuliku ja sujuva sõidu koos elektroonilise õhkvedrustuse ning Adaptive Dynamics ja Configurable Dynamics süsteemidega.l

  • Elektrilised võimalused: Pistikhübriid tagab maailma tippklassi 404 hj ja WLTP sertifitseeritud elektrilist sõiduulatust kuni 64 km ja CO2 heiteid alates 38 g/km.

Range Rover tutvustab uut moodsa luksuse kõrgtasemel kehastust – uut Velarit.

Velari edu on lahutamatu selle välimusest. Uue mudeli nii nimetatud hõljuv katus ja tasapinnalised uksekäepidemed annavad selgeid viiteid päritolule, samas kui 2874 mm teljevahe annab oma panuse, et sõitjate- ja pagasiruum on erakordselt avarad. Pakiruum mahutab muljetavaldavat kuni 748 liitrit.

Visuaalselt väheste elementidega disain on puhas moodsa Range Roveri DNA väljendus koos eristuva iluvõre, üliõhukeste Pixel leedesitulede ja tumedate detailidega. Disainifilosoofia toob sõitjateruumi moodsa lihtsuse, mida ilmestab kõige uuema Pivi Pro teabe- ja meelelahutustehnoloogia liidese elegantne, nii nimetatud hõljuv 11,4-tolline kumer klaas.

Kliendid saavad valida mudelite Velar S, Dynamic SE, Dynamic HSE ja Autobiography vahel. Dünaamiliste sõidukite visuaalset välimust täiendavad Satin Burnished Copper detailid, samas kui Autobiography võimendab Range Roveri DNA-d eksklusiivse Satin Burnished Copper kapoti ja kirjaga tagaluugil ning 22-tolliste Gloss Dark Grey valuvelgedega, millel on kontrastne teemantkujuline viimistlus.

Interjööris tõuseb esile Autobiography taktiilne Windsori nahk koos seemisnahast pealiskattega, Shadow Grey Ash spoonid, soojenduse ja jahutusega masseerivad esiistmed ning täiustatud MeridianTM 3D Surround Sound helisüsteem.

Kõige värskem evolutsioon

Kõiki sõiduki funktsioone juhitakse puuteekraani liidese abil, mille uus menüüstruktuur ja ekraani intuitiivsed vertikaalsed külgribad tagavad, et sageli muudetavad seaded on alati juurdepääsetavad.

Täiustatud ühenduvus tagab nutitelefonide probleemideta sidumise – sealhulgas on juhtmevaba Apple CarPlay ja juhtmevaba Android Auto samuti standardvarustuses, samas kui juhtmevaba seadme laadimine tagab sujuva ja kaablivaba ühenduse. Pivi Pro on alati ühendatud ja Software Over The Air tehnoloogia abil saavad kliendid endale sobival ajal õle õhu alla laadida kõige uuemaid värskendusi.

Velaril on ka andmesidega WiFi-lubatud, mis tagab, et reisijatele on alati tagatud meelelahutus ja ühenduvus. Pivi Pro-l on topelt eSIM-tehnoloogia ja pilvepõhine arhitektuur, mis annab täieliku juurdepääsu paljudele teabe- ja meelelahutussüsteemi integreeritud veebirakendustele, nagu Alexa ja Spotify, sealhulgas ei vaja juurdepääs nutitelefoni ühendust.

Kõige värskema põlvkonna teabe- ja meelelahutussüsteemi testiti ja arendati põhjalikult nii digitaalselt kui ka füüsiliselt, kus testijateks olid inimesed, et vähendada ülesannete täitmise ja suhtlemise aega ning pakkuda võimalikult kasutajasõbralikku tehnoloogiakogemust. 12,3-tollise TFT interaktiivse juhiekraani abil saavad juhid kohandada ka seda, kuidas sõiduki- ja reisiteavet esitatakse.

Saadaval on mitmesugused võimsad Meridiani helisüsteemid, sealhulgas Meridian 3D Surround Sound helisüsteem, mis Velar Autobiography varustustasemel pakub tipptasemel muusikaesitust, kasutades kaasahaarava helielamuse loomiseks kuni 17 kõlarit ja 750 W võimendit.

Viimistletust lisab Velari aktiivne maanteemüra summutussüsteem täiustatud andurite ja kõlarite tehnoloogiaga, et varjata välise müra sissetungi ja luua rahulikku sisekeskkonda. Lisavarustuses saada olev tehnoloogia kasutab igas rattakoopas asetsevaid kiirendusmõõturiteid, mis tuvastavad vibratsiooni, mis omakorda põhjustab teemüra levikut. Täiustatud süsteem arvutab välja helisignaali, mis edastatakse Meridiani kõlaritest, vähendades detsibellide taset autos.

Hoolikalt vormitud

Velari istmete disain sobitub luksuslikku ja viimistletud sõitjateruumi. Istmeid saab seada kuni 20-suunas ja neil on soojendus-, jahutus- ja massaažifunktsioonid. Istmed on hoolikalt loodud arvestades optimeeritud kaalu ning jättes vabaks täiendavalt siseruumi, nende kuju hõlbustab autosse sissepääsu, samas kui tagaistmete elektriline seljatoe kallutamine ja -soojendus tagavad kõigile sõitjatele Range Roveri mugavuse. Neljatsoonilisel kliimaseadmel on isikupärastatud temperatuuritsoonid, samas kui kõige värskem Cabin Air Purification Plus õhupuhastustehnoloogia edendab heaolu sõitjateruumis, et saavutada ülim reisikogemus.

Velari valikus on jätkuvalt loomanahavaba sõitjateruum, mida hakati pakkuma esmakordselt Velari turule toomisel 2018. aastal, lisandunud on uus istmete disain ja uued materjalid. Loomanahavaba valikut ehib uus Diamond Herringbone perforatsioonimuster ning valik ühendab Taani tekstiiliekspertide Kvadrati villa ja Ultrafabricsi polüuretaanist tekstiili.

Eritellimusel valmistatud rätsepatööst inspireeritud Kvadrati villasegud on 58 protsenti kergemad kui loomanahk ning neil on moodne välimus ja parem taktiilsus, et kanda kaasaegsel viisil edasi traditsioonilist Range Roveri luksust.

Sõidumugavus

Range Roveri tavapärase sõidumugavuse ja rafineerituse tagavad täiustatud veermik ja vedrustussüsteemid. Lisavarutuses saada olev elektrooniline õhkvedrustus annab luksuslikku sõidumugavust kõigis tingimustes koos mitmete lisafunktsioonidega, mis on loodud elu lihtsamaks muutmiseks, parandades samal ajal maastikusõidu suutlikkust, võimaldades maksimaalset kliirensit 251 mm.

Elegant Arrival vähendab automaatselt Range Rover Velari kõrgust maapinnast 40 mm võrra, et aidata sõitjatel siseneda ja väljuda. See on lisaks Auto Access Height automaatsele juurdepääsu kõrguse reguleerimisele, mis langetab maksimaalse kerekõrguse 1638 mm-ni, et aidata sõita kohtadesse, kus on teatud kõrgusega sõidukitele juurdepääs piiratud. Active Speed Lowering suurendab kütusesäästlikkust kiirustel üle 105 km/h, langetades sõidukit vähendamaks aerodünaamilist takistust.

Mugavuse suurendamiseks on elektrooniline õhkvedrustussüsteem isenivelleeruv, säilitades optimaalse sõidukõrguse pukseerimisel või raskete koormate vedamisel. Samuti on sellest abi haagise külge haakimisel või pagasiruumi koorma peale- või mahalaadimisel. Juhtnupud pakiruumis võimaldavad vedrustust 50 mm võrra tõsta või langetada.

Velari hooliv sõidukvaliteet kasvatab veelgi üldist viimistletust. Velar säilitab sõidumugavuse ka karedamatel teedel, siludes konarusi Adaptive Dynamics süsteemi abil. See on täiustatud šassiisüsteem, mis muudab pidevalt iga ratta vedrustuse tööd, jälgides rataste liikumist 500 korda sekundis ja kere liikumist 100 korda sekundis. Adaptive Dynamics on kõigi Velari mudelite standardvarustuses.

Tõhusad jõuallikad

Velaril on valikus igale kliendile sobivad jõuajamid, sealhulgas kütusesäästlik P400e pistikhübriid, mis võimaldab sõita kuni 64 km elektriga. Pikemate reiside jaoks on pistikühendusega hübriidjõuallika reaalse maailma sõiduulatus 684 km, kombineerides bensiini- ja elektrilist sõiduulatust.

300 hj 2,0-liitrise neljasilindrilise Ingenium bensiinimootori ja 105 kW elektrimootori kombineeritud 404 hj ja 640 Nm pöördemomendiga Velari elektrihübriid on võimeline kiirendama 0-100 km/h 5,4 sekundiga ja saavutab tippkiiruseks 209 km/h. Velar P400e suudab sõita ka ainult elektri jõul kuni kiiruseni 140 km/h.

See on saadaval sujuvate Ingeniumi bensiini- ja diiselmootorite kõrval, mis kõik sisaldavad kerghübriidelektrisõiduki (MHEV) tehnoloogiat, mis suurendab kütusesäästlikkust ja jõudlust.

Nutikas pöördemoment-tellimisel nelikveosüsteem (AWD) tagab optimaalse pöördemomendi jaotuse vastavalt tingimustele, olgu siis maanteel dünaamiliselt sõites või libedal pinnasel kohalt võttes. Olenevalt tingimustest suudab veoskeem muutuda 100-protsendilisest tagarattaveost maastikul sõitmiseks vajalikuks täielikult lukustatud nelikveoks kõigest 165 millisekundiga, samas kui pöördemomendi suunamine esiteljele võib võtta vaid 100 millisekundit.

Terrain Response 2 on juurdepääsetav intuitiivse Pivi Pro süsteemi kaudu ja võimaldab juhil kohandada sõiduki sätteid vastavalt sõidukeskkonnale, valides sõidurežiimidest öko-, mugavuse-, rohi-kruus-lume-, muda-roopad-, liiva-, dünaamilise- või automaatse režiimi. Igaüks neist muudab mootori, käigukasti, nelikveosüsteemi, vedrustuse ja stabiilsuskontrollisüsteemide seadeid optimaalse veojõu ja sujuvuse tagamiseks.