Uus Defender toob veelgi rohkem tehnoloogiaid ja võimalusi

Uus Defender toob veelgi rohkem tehnoloogiaid ja võimalusi
  • Maailmatasemel ekspert maastikul ja tavateel: maastikuvõimekus on väljaspool kahtlust ja mugavus maanteel lisab autole ainulaadset iseloomu.

  • Tipptasemel ohutus: Defender 110 sai maksimaalse viietärnilise Euro NCAP turvareitingu, saavutades 85 protsenti täiskasvanute ja laste ohutuse eest ning 79 protsenti ohutusabi eest.

  • Uuenduslik maastikusõidu tehnoloogia:teedrajav Terrain Response 2 sisaldab veetakistuse läbimiseks Wade programmi ja Configurable Terrain Response süsteemi, nii et eksperdid ja algajad saavad optimeerida veojõudu igas olukorras.

  • Viie- või kuuekohaline pistikhübriid:pistikhübriidi konkurentsitu maastikusuutlikkus, 44-kilomeetrine sõiduulatus ainult elektriga ja CO2-heitmed alates 72 g/km.

  • what3words navigeerimine:Defender saab täiustatud Pivi Pro teabe- ja meelelahutussüsteemi kasutades leida ja navigeerida planeedil mis tahes kolme ruutmeetri suurusele alale ilma telefoni signaali kasutamata.

Defender on seitsme aastakümne teedrajava innovatsiooni jooksul saavutanud ainulaadse koha maadeavastajate, humanitaarabi organisatsioonide ja seiklushimuliste perede südames kogu maailmas. Defender on end tõestanud kõige karmimates keskkondades ning kõige uuem Defender hoiab oma vereliini au sees.

Laialdane tootevalik hõlmab kompaktset 90, praktilist 110 ja ruumikat 130 keretüüpe ning viiekohalist 130 Outboundi ja Defender Hard Top tarbesõidukit. Defender toob ümberkujundavate võimaluste laia valikut, pakkudes ruumi kuni kaheksale sõitjale. Täiustatud maastikutehnoloogiad loovad võimaluse uuteks seiklusteks, jäädes samas truuks teedrajavale vaimule, mis on margi tunnuseks olnud enam kui 70 aastat.

Emotsionaalne disain

Defenderi omanäoline siluett on koheselt äratuntav, väga lühikesed ülendid eest ja taga võimaldavad eeskujulikke lähenemis- ja väljumisnurki. Defenderi disainerid lõid tuttavast margist uue nägemuse, andes 4x4-le sihikindla püstise asendi ja katusel olevad Alpine valgusküllased aknad, säilitades samas äratuntavad algsed omadused, nagu külghingedega tagaluuk ja väljapoole paigaldatud varuratas.

Algse Defenderi liigsete elementideta isikupära kandub edasi interjööris, kus rõhuasetusega lihtsusele ja praktilisusele eksponeeritakse konstruktsioonielemente ja kinnitusi, mis on tavaliselt varjatud pilgu eest varjatud. Uuenduslike funktsioonide hulka kuulub armatuurlauale paigaldatud käiguvalits, mis võimaldab mahutada kahe esiistme vahele lisavarustuses saada oleva keskmise esiistme, tehes esireas ruumi kolmele istmele.

Tulemusena on Defender 110-l viis, kuus või 5+2 istet, kusjuures teise rea istmete taga on kuni 1075 liitrit pakiruumi ja teise rea istmeid kokku klappides mahutab pakiruum kuni 2380 liitrit. Defender 90 on võimeline mahutama kuni kuus sõitjat sõidukisse, mille pikkus on võrreldav tavalise luukpära pikkusega.

Defender 130 pakub avastamisrõõmu kuni kaheksale täiskasvanule kolmes istmereas (2+3+3) – teises istmereas on valikus luksuslikud kaptenitoolid – ja kuni 2516-liitrist pagasiruumi. Defender 130 Outbound pakub eksklusiivselt viit istekohta ja suurt pakiruumi ülimateks seiklusteks.

Vastupidavuse valem

Defenderi spetsiaalselt loodud D7x (äärmuslik) arhitektuur põhineb kergel alumiiniumist monokokkkonstruktsioonil, et luua jäik kerekonstruktsioon. See on kolm korda jäigem kui traditsioonilised kere-raamil konstruktsioonid, pakkudes täiuslikku alust täiesti sõltumatule õhk- või spiraalvedrustustele ning toetab kõige uuemaid elektrifitseeritud jõuallikaid.

Arendustöö käigus läbis Defender enam kui 62 000 insenertehnilise kontrolli testi. Šassii ja kere arhitektuur on konstrueeritud nii, et need peavad vastu JLR-i Extreme Event Test testiprotseduurile – taluda tuleb korduvaid ja püsivaid lööke ja kokkupõrkeid, mis ületab linnamaasturite ja sõiduautode tavapärast standardit.

Prototüüpmudelid läbisid miljoneid kilomeetreid kõige karmimates keskkondades, alates 50-kraadisest kõrbekuumusest ja Arktika alla 40-kraadisest külmast kuni sõitmiseni 3000 meetri kõrgusel Colorado Kaljumägedes.

Defenderi legendaarset sitkust tõstab esile Euro NCAPi viietärniline ohutushinnang, mis omistati 110-le. Täiskasvanute ja laste kaitse 85-protsendiline ning Safety Assisti 79-protsendiline tulemus aitas tal selles etalonhinnangus saada maksimaalse võimaliku punktisumma.

Maailmatasemel ekspert maastikul ja maanteel

Nutikas nelikvedu ja kahekäiguline automaatkäigukast, keskdiferentsiaal ja lisavarustusse kuuluv lukustuv tagadiferentsiaal Active Locking Rear Differential tagavad, et autol on kogu riistvara, mis on vajalik, et tulla suurepäraselt toime pehmes kõrbeliivas, Arktika külmunud tundras ja igal pool mujal, mis jääb nende äärmuste vahele.

Defender V8 põhineb enam kui 40 aastal V8 pärandil ning sellel on ainulaadne tehniline spetsifikatsioon ja spetsiaalselt välja töötatud šassii seadistus. Lukustuv tagadiferentsiaal Active Locking Rear Differential hõlmab lengerduskontrolli Yaw Controller, mis tagab veelgi suurema paindlikkuse ja ületamatu juhi kaasatuse.

Configurable Terrain Response võimaldab kogenud maastikusõitjatel häälestada individuaalseid sõiduki sätteid täpselt tingimustega sobivaks, samas kui kogenematud juhid saavad nutika automaatse funktsiooni abil lasta süsteemil tuvastada ja rakendada maastiku jaoks kõige sobivamad sõiduki sätted.

Kerearhitektuur tagab 291 mm kliirensi ja maailmatasemel maastikusõidu geomeetria, andes Defender 110-le lähenemis-, läbimurde- ja väljumisnurgad vastavalt 38, 28 ja 40 kraadi (maastikusõiduks kõrgele tõstetud auto korral). Terrain Response 2 süsteemi veetakistuse läbimise Wade programm toetab kõigi kerevariantide puhul maksimaalset 900 mm sügavuse läbimist, mis tagab, et juhid saavad täie enesekindlusega sõita sügavasse vette.

Kuival maal aitab lisavarustusse kuuluv täiustatud ClearSight Ground View tehnoloogia juhtidel täielikult ära kasutada Defenderi kõikehõlmavat võimekust, kuvades keskmisel puuteekraanil otse esirataste ees olevat, tavaliselt kapoti alla varjatud ala.

Võimsus ja tõhusus

Täiustatud nelja-, kuue- ja kaheksasilindriliste mootorite valik tagab, et Defenderil on igas keskkonnas vajalik võimsus, kontroll ja tõhusus, samas kui pistikhübriidne jõuallikas tagab kuni 44 km vaikset sõitu ainult elektri jõul.

Bensiinimootorite valikusse kuuluvad P300 ja täiustatud P425, millel on tõhus kerghübriid- tehnoloogia (MHEV). Võimsal Defender V8-l on 5,0-liitrine V8 ülelaadimisega mootor ning see on kõige kiirem, võimsam ja dünaamilisem Defender, mis eales toodetud, arendades 525 hj Defender 90 V8 ja Defender 110 V8 puhul ning 500 hj Defender 130 V8 puhul.

Alternatiivina saavad kliendid valida kuue reas asetseva silindriliga diiselmootori – D350 –, mis arendab 700 Nm lihaselist pöördemomenti. Parima valiku nimel on see jõuallikas saadaval ka D200 ja D250 variantidena, mille MHEV-tehnoloogia tagab suurepärase reaktsiooni ja veelgi suurema tõhususe.

Defenderil on nutikas nelikvedu, mis on aastatepikkuse arenduse tulemus. Täiustatud seadistus tagab parema jõudluse ja tasakaalu maanteel, samuti tundliku ja pidurdamatu maastikusõiduvõime. Nutikas pöördemomendi jaotussüsteem optimeerib jõuülekannet veojõu, maanteedünaamika ja jõuülekande tõhususe jaoks, mille tulemuseks on parem kütusesäästlikkus ja CO2 heitkoguste vähenemine.

Adaptive Dynamics on saadaval koos elektroonilise õhkvedrustusega, võimaldades klientidel sõiduomadusi peenhäälestada. Süsteemi adaptiivsed amortisaatorid jälgivad kere liikumist kuni 500 korda sekundis ja reageerivad peaaegu koheselt, et optimeerida juhtimist ja mugavust.

Uuenduslik tehnoloogia

Kõige uuem Electronic Vehicle Architecture, nimega EVA 2.0, toetab sõiduki digitaalset võimekust, toetades üle õhu Software Over The Air SOTA tarkvara värskendusi, mis tagavad, et Defender läheks vanusega paremaks, ning võimaldab samuti kiiret ja intuitiivset Pivi Pro teabe- ja meelelahutussüsteemi. See on saadaval 10-tollise ja 11,4-tollise puutetundliku ekraaniga.

Intuitiivne süsteem vajab sageli kasutatavate toimingute tegemiseks vähem sisendeid, samas kui „alati töös“-tehnoloogia tagab peaaegu kohese vastuse. Bluetooth-tehnoloogia võimaldab ühendada samaaegselt kaks nutitelefoni. Juhtmevaba seadme laadimine koos signaalivõimendiga on saadaval mugavuse ja kõnekvaliteedi parandamiseks.

Defenderil on kasutusel globaalne asukohaplatvorm what3words, mis tagab täpse navigeerimise kõige kaugemates keskkondades. Briti tehnoloogiaettevõte what3words on jaganud maakera 57 triljonist 3x3-meetrisest ruudust koosnevaks ruudustikuks, millest igaühel on ainulaadne, kergesti meeldejääv kolmesõnaline aadress.

EVA 2.0 toetab kõige uuema põlvkonna juhiabi- ja kliendimugavussüsteeme. Kokku töötab 85 üksikut ECU-d harmoonias, et muuta Defender igal maastikul toimivaks superarvutiks, mis suudab varasema 13 000 asemel korraga käsitleda 21 000 võrgusõnumit.

Isikupärastatud vastavalt omaniku maailmale

Mudelivalikusse kuuluvad Defender S, Defender X-Dynamic SE, Defender X-Dynamic HSE ja Defender X, kusjuures Defender V8 esindab sarja jõudluse kõrgeimat tippu. Kliendid saavad valida mitmete interjööri värvilahenduste hulgast, mida saab isikupärastada, kombineerides neid erinevate siseviimistlusvõimalustega.

Kliendid saavad oma sõidukit veelgi isikupärastada nelja tarvikupaketiga. Explorer-, Adventure-, Country- ja Urban paketid annavad Defenderile erilise iseloomu koos spetsiaalselt valitud täiustuste valikuga ning Exploreri ja Adventure pakettide jaoks on saadaval Black Packi täiendused.

Defender on saadaval koos kõige laiema individuaalsete tarvikute valikuga, mis eales Land Roverile on kokku pandud, alates elektrivintsist Remote Control Electric Winch, katusetelgist ja täispuhutavast veekindlast varikatusest kuni tavapärasemate veokonksusüsteemide ja katuseraamideni.