Saavutage oma SV soorituse üle veelgi parem kontroll.
6D Dynamics vedrustussüsteem, mis asendab traditsioonilise vedrustuse keerulise hüdraulilise vedrustusega, tagab erakordsel tasemel kerekaldumise vähendamise ning oluliselt väiksema kaldumise kiirendamisel ja pidurdamisel. Tegelikult kontrollib see maailmas esimene süsteem kerekaldumist nii tõhusalt, et talviste lamellrehvidega on saadaval 1,1 g külgkiirendust.
Tulemuseks on kõigi aegade köitvaim Range Rover Sport.
Lisaks 8 kg kaalusäästule võrreldes traditsioonilise vedrustusega, reageerib 6D Dynamics vedrustus intelligentselt erinevatele sõidustiilidele, andes teie käsutusse laias valikus juhtimiskarakteristikuid, peegeldamaks keskkonda, kus parajasti viibite.
Uus SV Mode sisaldab ainulaadset kalibreerimist, mis puudutab kere kaldumise jäikust, kalde jäikust, sisse- ja väljavedrustust, aga samuti ka võimalust madaldada autot 15 mm võrra, tagamaks ülim dünaamiline sõidukogemus.
Ja kuna sõiduk püsib madalamal ja kaal jaotub ühtlasemalt, suunatakse rohkem pidurdusjõudu taha, et parandada pidurdustõhusust.
See on ülim sõidumugavus ja suutlikkus, mida Range Roverilt ootate, seda koos sportautolt oodatava jäikuse ja vähendatud kerekaldumisega.
Mõtestatud kaalu kokkuhoid, tugevus ja jäikus. Atribuudid, mis nihutavad sõidudünaamika piire, on kõik esindatud SV 23-tollises süsinikrattas. Sündinud kolm aastat kestnud range arendustegevuse ja testimise tulemusena, esindab see lakkamatut keskendumist erakordsele.
Uuendusliku viie kodaraga disainiga rattad – mis on võimalikuks saanud tänu süsinikkiust loodud keerukale kihilisusele – annavad kaalusäästu 21 kg võrreldes alumiiniumist valuvelgedega. See tähendab paremat kiirendamist ja pidurdamist, suuremat liikuvust ja kütusesäästu.
Suurepärane tugevus ja jäikus, mida pakub uuenduslik süsinikkomposiitkonstruktsioon ja vormimisprotsess, tähendab ka paremat juhitavuse stabiilsust. See on ratas, mis nihutab sõidudünaamika piire ja parandab juhi sõidunaudingut nii maanteel kui ka maastikul.
Need on saadaval satiini meenutava või tumeda tooniga läikiva lakiga, olenevalt valitud kerevärvist.
Range Rover Sport SV on ajaloos esimene Range Rover, millel rehvid mõõdus 285 mm ees ja 305 mm taga tagavad täiendava veojõu ja juhitavuse.
Välja töötatud koostöös maailma piduritehnoloogia liidri Bremboga, on Range Rover Sport SV-l ainulaadne Integrated Power Booster (IPB) pidurisüsteem, mis tagab konkurentsitu pidurdusvõime.
Suurendatud vastupidavusega kõrgetele temperatuuridele, saavutab see tõhus pidurisüsteem erakordse võimsuse, vastupidavuse ja väiksema kulumise. Kalibreeritud SV meeskonna poolt, et pakkuda Range Roveris kõigi aegade kõige paremini reageerivat piduripedaalitunnet.
Vormel 1 tehnoloogia kaasabil on 440 mm kettad suurimad, mida on kunagi seeriasõidukile paigaldatud.
Kõrge mehaanilise tugevuse ja vastupidavuse tagamiseks on iga piduri kergekaaluline keraamiline materjal tugevdatud süsinikkiuga ja ketta mõlemal pinnal on täiendav keraamiline hõõrdekiht. Vedrustamata mass kõigis neljas nurgas on vähenenud märkimisväärse 34 kg võrra.
Isegi meeleolukatest ringrajasessioonidest tekkiva intensiivse kuumuse juures – ja testides, ületades AMS (Automotive Sport) standardi nõudeid enam kui kaks korda – on unikaalsete kaheksa kolviga piduritega tagatud parem sooritus kui paljudel sportautodel.
Kogege eksklusiivset SC sooritust.
Range Rover Sport SV 4,4-liitrine V8 MHEV bensiinimootor toodab 635 hj, 800 Nm pöördemomendi ja kiirendab 0–96 km/h 3,6 sekundiga*.
Range Rover Sport SV, mida toetavad paralleelsed turbod, mis tagavad kogu pööretevahemikus reageeriva võimsuse, annab kindlustunde, et selle juhitavus, tippvõimsus ja tõhusus on paremad võrreldes kõigi varasemate V8 Range Roveritega.
Silindrite metallurgiliselt uus tehnoloogia vähendab kaalu ja hõõrdumist, parandades samal ajal soojusülekannet ja soojuslikku efektiivsust. Valvetronicu ja VANOSe süsteemid tagavad optimaalse sisepõlemissoorituse.
Dynamic Launch režiimis suurendab MHEV-süsteem elektroonilise abiga sooritust, tagamaks kõige tundlikuma kiirenduse.
Akustiliselt kõlab Range Rover SV sama hästi kui sõidab. Aktiivsel väljalaskesüsteemil on kaheastmelised elektrooniliselt juhitavad ventiilid.
Kui SV-režiim on aktiveeritud, muutub seadistus rohkem sooritusele orienteerituks, mis võimaldab väljalaskeklappidel olla avatud ja jääda sagedamini avatuks. Suurenenud mootori pöörlemiskiiruse ja suurema ja püsivama õhuvooluga resoneerib SV karge iseloom täieliku teatraalse efektiga.
Tunnetage oma valitud muusikat füüsiliselt. Traditsioonilistest kõlaritest palju ekspansiivsema ulatusega SUBPAC™ taktiilne audiosüsteem muundab SV "Body and Soul" esiistmetel saundi sügavalt kõikehaaravaks ja nüansseeritud füüsiliselt tuntavaks bassiks.
SUBPAC™ vibrotaktiilne tehnoloogia, mida kasutavad professionaalsed muusikaprodutsendid ja heliinsenerid üle maailma, ühendab tehismõistuse optimeeriva tarkvara kahe haptilise võimendi ja nelja sisseehitatud muunduriga.
Sõiduki 29 kõlariga Meridian Signature Sound System on autohelis täielik revolutsioon ja paradigma muutus teie muusikakogemuses.
Nagu näitavad biomeetrilised testid, on kuue heaolurežiimiga, mis ulatuvad "rahulikust" kuni "ergutavani", "Body and Soul" istmetest sõitjatele mõõdetavat kasu, sealhulgas vähenenud stressi ja parema keskendumisvõime näol.
Intuitiivsete ohutusteadete toel pakub SV "Body and Soul" iste igal sõidul kõige kaasahaaravama ja isiklikuma meediakogemuse.
*Kuni 800 nm pöördemomenti ja 0-96 km/h 3,6 sekundiga, kui kasutatakse kombinatsiooni mootorist ja MHEVist, Dynamic Launch Mode'i sõidurežiimi, Carboni rattaid ja süsinikkeraamilisi pidureid.
**Tarvikud ja muud tootmisjärgselt paigaldatud esemed mõjutavad kandevõimet. Veenduge, et tarvikute, sõitjate, vedelike ja kütuse ning pagasi laadimisel ei ületataks sõiduki täismassi ja maksimaalset teljekoormust.