MEIE HÜBRIID-, BENSIINI- VÕI EURO 6 DIISELMOOTORIGA LINNAMAASTURID
MILLINE NEIST ON TEILE ÕIGE?
MILLINE NEIST ON TEILE ÕIGE?
MEIE HÜBRIID-, BENSIINI- VÕI EURO 6 DIISELMOOTORIGA LINNAMAASTURID
MEIE PRAEGUSED BENSIINI- JA DIISELMOOTORID ON KÕIGE PUHTAMAD JA EFEKTIIVSEMAD SENI TOODETUTEST. UUEL PISTIKHÜBRIIDELEKTRIAUTOL ON KÕIGE INNOVAATILISEM JÕUÜLEKANNE. MILLINE NEIST ON TEILE ÕIGE?
VALIK ON SINU
UUS DIISEL
Puhtam, kui kunagi varem, Land Roveri uued diiselmootorid pakuvad kütuseefektiivsust koos pöördejõu näitajatega, mis sobivad maastikule ja pukseerimiseks. See on kombinatsioon, mis loob tõeliselt usaldusväärse pikamaa suutlikkuse.
BENSIIN
Pakkudes dünaamilist ja kiiret sõitu, austab meie uus bensiinimootorite liik Land Roveri ikoonilist maantee tundlikkust, pakkudes samas muljetavaldavalt madalat kütusekulu ja CO2 emissioone.
PISTIKHÜBRIID
Meie pistikhübriid elektrisõidukid (PHEV) kombineerivad sujuvalt tavalise mootori elektrimootoriga, et pakkuda täiselektrilist vedu madalatel kiirustel ja traditsioonilist sisepõlemismootori suutlikkust pikematel reisidel.
THE KEY BENEFITS OF NEW DIESEL, PETROL AND PHEV
MADALAD CO2 EMISSIOONID
Land Roveri uued diiselmootorid toodavad umbes 20% madalamaid CO2 emissioone, kui bensiinimootorid. Tegelikult, alates 2002. aastast alates on diiselmootori valinud ostjad hoidnud ära umbes 3 miljoni tonni CO2 vabanemise atmosfääri.
TÄIDAVAD EU6D-TEMP JA TEGELIKE SÕIDUEMISSIOONIDE (RDE) REGULATSIOONIDE NÕUDEID
Land Roveri uued diiselsõidukid täidavad EU6d-Temp ja tegelike sõiduemissioonide (RDE) regulatsioonide nõudeid, vähendades märkimisväärselt emissioone kõikides sõidutingimustes.
VÄHENDATUD LÄMMASTIKOKSIIDI EMISSIOONID (NOX)
Alates septembrist 2015 on kõik Land Roveri uued diiselmootorid varustatud täiustatud selektiivse katalüütilise reduktsiooniseadmega (SCR) töötlusjärgse väljalaskesüsteemiga (st AdBlue), mis aitab märkimisväärselt vähendada NOX emissioone.
PARENDATUD KÜTUSEEFEKTIIVSUS
Diiselmootorid pakuvad umbes 20% paremat kütusesäästu, kui nende bensiiniga vasted. Seega, kui sõidate sageli aastas maha 19 000 km või enam, siis on see teie jaoks kõige kuluefektiivsem valik.
TÄIDAVAD EU6D-TEMP JA TEGELIKE SÕIDUEMISSIOONIDE (RDE) REGULATSIOONIDE NÕUDEID
Land Roveri uued diiselsõidukid täidavad EU6d-Temp ja tegelike sõiduemissioonide (RDE) regulatsioonide nõudeid, vähendades märkimisväärselt emissioone kõikides sõidutingimustes.
DÜNAAMILINE SÕIDUKOGEMUS
Land Roveri bensiinimootorid pakuvad sujuva ja tundliku jõuülekandega meie kõige meeleolukamaid sõiduelamusi. Need on virgutav kogemus sundimatust jõudlusest ja põnevatest helidest kõikidel kiirustel.
VÄHE TAHMAOSAKESI
Meie uusimad bensiinimootorid on varustatud suure efektiivsusega filtritega, et püüda ja ladestada ülipeeneid tahmaosakesi, kui heitgaas liigub neist läbi. See aitab langetada väljalasketorust atmosfääri vabastatavaid emissioone.
MADALAMAD ETTEMAKSUKULUD
Kuigi diiselmootorid pakuvad tüüpiliselt suuremat kütuseefektiivsust, võivad võrdväärsed bensiinimootorid madalamate ettemaksukulude tõttu sageli osutuda targemaks valikuks väikse läbisõiduga lühikeste vahemaade sõitjatele.
ERITI MADALAD EMISSIOONID
Pakkudes muljetavaldavat väljalasketoru nullemissiooni, ei ole Land Roveri pistikhübriidid mitte ainult kõige ökonoomsemad pidada, vaid on ka palju keskkonnasõbralikumad, kui kütust põletavad vasted - need vähendavad massiivselt teie ökoloogilist jalajälge.
EI MINGIT KOMPROMISSI SUUTLIKKUSES
Maastikusuutlikkus, mida ootate Land Roverilt, jääb pistikhübriidil kompromissituks. Näiteks on Range Roveri läbimissügavus täpselt sama, nagu tavalisel sisepõlemismootoril, millele lisandub elektrimootori poolt pakutav täiendav pöördejõud, mis on ühtlasi maastikulsõidu eeliseks.
PALJU PUHTAM SÕIT
Pakkudes meie vaikseimat sõitu, tagab pistikhübriid sujuva ülemineku bensiinimootori ja elektrimootori vahel, pakkudes optimaalset täiust ja lisades häirimatuse tunnet siseruumi.
SÄÄSTLIKUD ÜLALPIDAMISKULUD
Elektri suhteliselt madal maksumus bensiini ja diisliga võrreldes tähendab, et pistikhübriidi on suhteliselt odav tankida. Ja vähemate liikuvate jõuülekande osadega, mida hoida, on neid ka märkimisväärselt odavam hooldada.
KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED
OPEN ALL
Mis on jõuülekanne?
Sõiduki jõuülekanne on iga komponent, mis muudab jõu liikumiseks. Siia kuuluvad sillad, diferentsiaalid, veovõllid, mootor / elektrimootor, käigukast.
Kõige tavalisemad sõiduki jõuülekande süsteemid on bensiini-, diisel-, akuga elektrisõidukid (BEV) ja pistikhübriid elektrisõidukid (PHEV).
Kui palju aega kulub hübriidauto laadimiseks?
Meie pistikhübriidi valikut saab laadida nii kodusest pistikust, kui IEC pistikust, milleks kulub kõigest 7,5 tundi, võimaldades emissioonivaba sõitu kuni 50 km. Paigaldades ühe meie poolt tunnustatud tarnija ja paigaldaja seinakarbi, on laadimisaega võimalik lühendada kahele tunnile ja 45 minutile.
Milline on hübriidautode sõiduulatus?
Kui kasutada ainult elektrimootorit, siis meie pistikhübriidi sõiduulatuseks on kuni 50 km.* Pistikhübriid kasutab ka bensiinimootorit, et toetada palju suuremat sõiduulatust, samal viisil, nagu teistel sisepõlemismootoriga sõidukitel.
Millised on diiselmootori eelised bensiinimootori ees?
Kütuse suurem energiatihedus ja viis, kuidas energia põlemisprotsessis vabastatakse tähendab, et diiselmootor suudab pakkuda suuremat efektiivsust. Kui sõidate sageli aastas maha 19 000 km või enam, siis on diisel tõenäoliselt kõige kuluefektiivsem valik.
Üldiselt pakub diiselmootor rohkem pöördejõudu, kui bensiinimootor, mis tähendab, et selle jõud on palju sobivam maastike vallutamiseks ja pukseerimiseks.
Kuidas Jaguar Land Rover vähendab sõiduki emissioone?
Me investeerisime Jaguar Land Roveris üle ühe miljardi naela meie kaasaegsesse mootorite tootmise keskusesse, et arendada välja palju efektiivsemate bensiini- ja diiselmootorite perekond.
Kas diiselmootorid on puhtad?
Alates septembrist 2018, täidavad kõik meie Eu ja EEA diiselmootorid EU6d-Temp ja tegelike sõiduemissioonide (RDE) regulatsioonide nõudeid. See tähendab, et meie diiselmootorid on nii puhtad, et nad võivad vabalt läbida eriti madala emissiooni tsoonid, mis survestavad juhte suurte koguste saasteainete eritamise eest rahalise karistusega.
Tootes kaasaja puhtamaid mootoreid, vähendame me märkimisväärselt keskkonnamõju.
Mis on diisli tahmafilter (DPF) ja miks see on oluline?
Selleks, et täita kõige rangemaid emissioonide alaseid regulatsioone, on alates 2009. aastast kõik uued diiselsõidukid varustatud heitgaasifiltriga. Neid tuntakse ka, kui diisli tahmafiltreid (DPF). DPFid püüavad ja ladestavad edukalt heitgaasides sisalduvaid tahkeaine osakesi, aidates vähendada heitgaasitoru emissioone.
AVASTAGE LAND ROVER
MEIE AUTOD
Enne sobiva auto valimist uurige ja võrrelge meie laia mudelivalikut.
VASTUTUSTUNDLIKKUS
Oleme pühendunud vastutustundlikule ja jätkusuutlikule äritegevusele, et saaksime oma klientidele, ettevõtetele ja majandusele suuremat lisaväärtust anda.
BENSIINI- JA DIISELMOOTOR – TÄHELEPANU KESKPUNKTIS
Miks on diiselmootorid kriitika all? Kuidas mõjutavad õigusaktide muudatused autot, millega iga päev sõidate? Lugege rohkem maailma kahe populaarseima jõuülekandega auto kohta.
KAS MA PEAKSIN OSTMA DIISELMOOTORIGA AUTO?
Diiselmootoriga auto ümber on palju segavat taustamüra, mistõttu oleme siin, et vastata Teie küsimustele ja leida just Teile sobivaim auto.
*Esitatud arvud pärinevad tootja ametlikest testidest, mis vastavad ELi õigusaktidele. Need on ainult võrdlemiseks. Tegelikud arvud võivad erineda. CO2 ja kütusekulu võib varieeruda sõltuvalt ratta paigaldusest ja valikulistest lisadest.
Anname teile teada, et ajavahemikul kell 2:00 kuni 6:00 teostatakse meie veebisaidil hooldustöid. Seoses sellega võib antud ajaperioodil olla juurdepääs osadele veebisaidi funktsioonidele ajutiselt piiratud.