Range Rover avas oma pingsalt oodatud elektrilise Range Roveri ootenimekirja, enne kui klientidele avanevad ametlikud tellimused. Briti linnamaasturi elektriversioon tagab soorituse, mis on võrrelav lipulaeva Range Rover V8-ga ja Land Roveri ekspertide poolt ettevõttesiseselt välja töötatud maastikuvõimekuse, mis on olnud silmapaistvaks tunnuseks Range Roveri loomisest alates 1970. aastal.
„Kõige uuema põlvkonna Range Rover on alates müügile tulekust 2021. aastal olnud ihaldusväärsuse uus etalon. Kogu maailmas näeme meie 53-aastase ajaloo kõrgeimat nõudlust klientide poolt. Selle enneolematu eduloo tõttu avame nüüd ametliku ootenimekirja, et anda võimalus olla esimeste seas, kes tellib viimase aja oodatuima Range Roveri,“ ütleb Range Roveri tegevdirektor Geraldine Ingham.
Käimas on füüsilise prototüübi testimine. Pärast aasta kestnud virtuaalset arendust, mis hõlmas esiosa tugevust, šassiile esitatavate nõudmiste analüüsi ja virtuaalset veetakistuse läbimist kiirusega kuni 50 km/h, on nüüd ehitatud esimesed füüsilised sõidukid.
Alanud on ülemaailmsed katsetused teedel Rootsist Dubaini temperatuurivahemikus -40C kuni +50C. Ülemaailmne füüsilise testimise programm on kohandatud Range Roveri esimesele täiselektrilisele sõidukile vastavaks, et tagada elektriajami vastupidavus, sealhulgas aku vastupidavus, šassii terviklikkus ja sõiduki dünaamika testid termilise kulumise tingimustes.
„Meie eesmärk on luua kõige vaiksem ja rafineeritum Range Rover läbi aegade. Range Roveri edu aluseks olevad maagilised koostisosad jäävad muutumatuks: ajatu, kõike liigset välistav disain, rahulik sõitjateruum ja igasugustes tingimustes sõitmise võimekus – kuid nüüd pakutakse seda kõike sõidu ajal heitmevabalt. Ühendkuningriigi südames loodud Range Roveri elektriauto leiab oma koha kerghübriidsete [MHEV] ja pistikhübriidsete [PHEV] õdede-vendade seas, pakkudes klientide vajaduste rahuldamiseks palju võimalusi,“ ütleb Thomas Müller, JLRi tootetehnoloogia tegevdirektor.
Uus Range Roveri elektriauto projekteeritakse, kujustatakse ja ehitatakse Ühendkuningriigis Solihullis, võttes aluseks Modular Longitudinal Architecture (MLA) platvormi, nagu ka olemasolevatel kerg- ja pistikhübriidsetel Range Roveri sõidukitel. Esimest korda ehitatakse ja monteeritakse akusid ja EDU-sid JLR-i uues elektriajamite tootmiskeskuses Wolverhamptonis Ühendkuningriigis, kuna Range Rover elektrifitseerub enne oma 2039. aasta neto-null süsinikdioksiidi kava.